Odpowiedzi

2010-03-23T15:51:07+01:00
Heroiczne czyny sławiły Spartakusa.

Herkules był prawdziwym herosem. Xp
4 5 4
2010-03-23T15:51:50+01:00
Według mnie sprzątanie świata to heroiczny wysiłek.

Herakles to wielki heros.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:52:32+01:00
1) Tezeusz był greckim herosem, jego odwagę znało już najmłodsze dziecko.

2) Ratując to dziecko dokonał prawdziwie heroicznego czynu!
2 5 2