Odpowiedzi

2010-03-23T15:57:37+01:00
1. Piszesz mi w liście, że chcesz schudnąć
Kiedy mama nie widzi w pokoju.
Siadasz przy stole nie jesz obiadu
Ani nie robisz sobie kanapki.

A mama mówi, że: 'to nie dobrze
Bo warzywa są bardzo zdrowe.
Dla ciebie są najważniejsze,
bo pomagają ci w diecie.'

Ref: Więc chodź, ogłoś dziś wszystkim,
Że owoce i warzywa są zdrowe.
Zamiast coca-coli wieczorem
napij się przegotowanej wody /x2

wiem, że nie mam weny twórczej xD
słuchasz Jacksona? on jest świetny:*:)
smooth criminal :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:59:01+01:00
1. Od dawna wiadomo, że zdrowo żyć trzeba
Latem, czy zimą a nawet i wiosną.
Siadasz przy stole i zjadasz kaszankę,
I fałdy tłuszczu na tobie rosną.
Popatrz !twe życie jest takie szare
Coś trzeba zmienić, zacznij więc wiosną.
Zadbaj o siebie, przestań już zwlekać
Zdrowie masz jedno,doceń je teraz.

Ref.Więc jedz przez wiele lat
Truskawki i pomarańcze
Niech się twoja twarz weseli
kolorami owocowej tęczy.

Bo zdrowie twoje jest złotem,
cenniejszym niż słodkie cukierki.
Więc pamiętaj, z owocami
będziesz zdrowy, młody, piękny!

2. Słodkie jest życie gdy o nie dbamy
To ważna sprawa, więc zacznij teraz.
Zapomnij o pizzy i hamburgerach
Nie daj się skusić, bądź bohaterem.
Zobaczysz jak życie to twoje zmieni,
Zdrowie cenniejsze od cheeseburgera!
Poszukaj w sklepie jabłek, moreli
gruszek, bananów, nie mortadeli!

Ref:Więc jedz przez wiele lat
Truskawki i pomarańcze
Niech się twoja twarz weseli
kolorami owocowej tęczy.

Bo zdrowie twoje jest złotem,
cenniejszym niż słodkie cukierki.
Więc pamiętaj, z owocami
będziesz zdrowy, młody, piękny!
2 5 2
2010-03-23T17:04:15+01:00
1.Jedz dużo owoców oraz warzyw
pięć razy dzienne każdego dnia
jeśli życie długie ci się marzy
jedz racjonalnie-dużo ci to da
Na śniadanie zamiast białego chleba
jedz razowy wyjdzie ci na zdrowie
W dzisiejszych czasach bowiem potrzeba
zdrowych wyborów-każdy to powie
Ref.WIęc dziś zaczynaj już dziś
jeść już,co jest najzdrowsze
zrób to więc po to by
nie poczuć się nigdy gorzej
2.Zamiast jeść na okrągło fastfoody
na wynos oraz w wielkim pośpiechu
zacznij jeść dużo fajnych owoców
na przykład dużo z drzewa orzechów
Zdrowie jedzenie zapewni ci zdrowie
jeśli tylko dobrze się postarasz
Nie gotuj warzyw pod przykryciem
bo witaminy gubi para
REf....
Głupi ten tekst:( ale zrobiłam co mogłam:)