Odpowiedzi

2010-03-23T15:56:29+01:00
Toruń, 23.03.2010 rok.
nie chce mi się dalej sama napisz chyba to umiesz.


Cześć Ela.

Minął już rok, od kiedy się nie widziałyśmy, Ty mieszkach w Irlandii ja w Polsce. U was jest jeszcze śnieg.
My w polsce mamy już wiosnę, bardzo piękną, z ziemi rosną kwiatki motyle zaczynają latać, ptaki latają.
Jest naprawd cieplutko.
Mam nadzieje, że do mnie przyjedziesz, we wiosne, to dla mnie i dla ciebie chyba też najpiękniejsza pora roku.
Pozdrawiam Roksana.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T15:58:22+01:00
Witaj CioCiu !
Na wstepie mojego listu chcialabym Cie serdecznie pozdrowic i zapytac, co u Ciebie slychac? Bardzo dawno sie nie widzialysmy. Pisze ten list, gdyz chcialabym sie z Toba podzielic moimi wrazeniami i przezyciami zwiazanymi z przybyciem wiosny. Badrzo sie ciesze, że wreszcie nadeszla. Bez niej bylo jakos tak smutno, ciagle ta zima. Uwielbiam wiosne z kilku powodow: Przede wszystkim jest ciepla, przyroda wraca do zycia, zakwitaja drzewa i spiewaja ptaki. Po drugie ludzie nie sa juz tak przygnębieni. Wiele osób uwielbia wiosne, sa wtedy pełni życia. Mysle, ze Ty tez sie cieszysz, ze wreszcie wiosna nadeszla. Pozdrawiam Cie goraco ciociu, mam nadzieje ze szybko odpowiesz na moj list oraz przyjedziesz do nas w odwiedziny.

Twoja ...(marta)
11 3 11
2010-03-23T15:59:14+01:00
Droga Ciociu!
W tym liście chciałabym opisać naszą piękną wiosnę. Wczoraj byłam na spacerze, na którym widziałam już pierwsze oznaki nadchodzącej wiosny. Bociany wróciły do swoich gniazd, zakwitnęły przebiśniegi a słońce zaczęło mocniej świecić. Jest cudownie! Cieszę się,że po tak długiej zimie mamy nareszcie wiosnę. Dzieci mogą nareszcie bawić się na boisku. Serdecznie cię pozdrawiam!
3 3 3