Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Mai
  • Rozwiązujący
2010-03-23T16:00:10+01:00
Nie wiem czy o to dokładnie chodzi, ale ja bym to zrobiła tak:

*wycięłabym gruby pasek bibuły (podłużny)
*weź z dwóch stron by zrobiły kółeczko i ściśnij je na dole.
*potem w środek przyklej żółtą kulkę.
*teraz tylko lekko powyginaj i uformuj.

Proste kwiaty na palmę gotowe.
4 3 4
2010-03-23T16:08:37+01:00
z bibuły wytnij pasek zależy jaki chcesz szeroki kwiatek i ten pasek zawiń równo na palec potem ściągnij go i nitką zwiąż jeden koniec dość mocno żeby się nie rozwalił i możesz ponacinać z drugiej strony i ręką ponaginaj i przymocuj do gałązki
2 5 2