Odpowiedzi

2009-10-28T18:14:05+01:00
Niewiem czy pomogłem ale zdzje mi sie że to będzie tak 975*3=325*5=65*5=13*13=1
25 1 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:14:13+01:00
Liczby w tym iloczynie powstały przez rozkład liczby 975 na czynniki pierwsze. Iloczyn jest równy tej liczbie, a wszystkie liczby w nim wystepujące będą jej podzielnikami (3,5,13)

Podzielnikami będą też liczby powstałe w wyniku mnożenia czynników pierwszych "każdy z każdym", a więc:

3 * 5 = 15
3 * 13 = 39
5 * 5 = 25
5 * 13 = 65
5 * 3 * 13 = 195
5 * 5 * 3 = 75
5 * 5 * 3 * 13 = 975
oraz 1, przez co dzieli się każda liczba.

Pozdro))

3 5 3