Odpowiedzi

2010-03-23T16:15:51+01:00
V= a*b*c


160l= 160 dm3 = 0,16 m3

a= 0,8m
b= 0.5 m
c= x

0.8 * 0,5 * x = 0,16
x= 0,4 m

liczysz pole czyli P= 2 ab + 2 ac + 2 bc
P= 2* 0,8 * 0,5 + 2* 0,8 * 0,4 + 2 * 0,5 * 0,4 = 0,8 + 0,64 + 0,4= 1,84 m2
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:16:26+01:00
50cm= 5dm
0,8m=8dm
v=160l
v=Pp*H
Pp=5*8=40
160=40*H
40H=160\\40
H=4dm

Pc=2Pp+Pb
Pb=obw.podstawy*H
Pb=(2*5dm+2*8dm)*4dm
Pb=(10+16)*4
Pb=26*4
Pb=104dm
Pc=2*40dm+104dm
Pc=184dm
184dm=18,4m2 tyle potrzeba
3 5 3