Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:02:39+01:00
1/4 = 2/8
2/8 + 3/8 = 5/8
8/8 - 5/8 = 3/8

240:8=30
30x3=90

Odp. Pozostalo do wydrazania 90 metrow tunelu.


PoZdR0 :D
2010-03-23T16:03:25+01:00
240*1/4= 60m
240*3/8=90m
90+60=150m
240m-150m=90m

Liczę na max punktów :)
2010-03-23T16:04:44+01:00
1/4*240+3/8*240+240x=240
60+90+240x=240
240x=240-60-90
240x=90|:240
x=0,375m

spr.1/4*240+3/8*240+240*0,375=60+90+90=240m