Odpowiedzi

2010-03-23T16:02:42+01:00
Można go wspierać , podtrzymywać na duchu,pocieszać, pomagać mu w np. robieniu zakupów.
3 3 3
2010-03-23T16:04:42+01:00
Jeżeli są ludzie, którzy są samotni i potrzebują pomocy powinniśmy zapytać się czego potrzebują i w jaki sposób można im dostarczyc pomoc. Mogą być to pieniądze jak i żywnośc, ciuchy, schronienie.Pomagajmy takim ludziom!!!
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:05:22+01:00
Myślę, żę takiemu człowiekowi można pomóc pomagając mu, a przede wszystkim ciepłym słowem-Rozmową. Gdy porozmawiamy z takim człowiekiem jego serce raduje się i jest szczęśliwy.


Sama to napisałam licze na naj.
2 4 2