Odpowiedzi

2010-03-23T16:06:44+01:00
48000 : 12 = 4000

x - wynagrodzenie pana kowalskiego
x + 200 - wynagrodzenie pani kowalskiej

jesli 200 zł więcej:

x + x + 200 = 4000 / - 200
2x = 3800 / :2
x = 1900

1900 zł + 200 zł = 2100 zł

Odpowiedź. Wynagrodzenie Pana Kowalskiego wynosi 1900 zł, a wynagrodzenie pani Kowalskiej wynosi 2100 zł.


jeśli 200 zł mneij:

x+ x - 200 = 4000 / + 200
2x = 4200 / :2
x = 2100

2100zł - 200 zł = 2100 zł

Odpwiedź: Wynagrodzenie Pana Kowalskiego wynosi 2100 zł, a wynagrodzenie pani Kowalskiej wynosi 1900 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:07:06+01:00
Hejka! Nie napisałaś czy Pani Kowalska zarabia o 200 zł więcej, czy mniej od Pana Kowalskiego... Zrobię Ci oby dwa warianty. Mam nadzieję że za trud dasz max XD

200 zł więcej:
48000:12=4000 zł
Pani kowalska-x+200
Pan kowalski-x
4000=x+x+200
4000=2x+200
2x=3800|:2
x=1900 zł
Pani kowalska-2100
Pan kowalski-1900

200 zł mniej:
48000:12=4000 zł
Pani kowalski-x+200
Pan kowalska-x
4000=x+x+200
4000=2x+200
2x=3800|:2
x=1900 zł
Pan kowalski- 2100
Pani kowalska-1900



1 5 1
2010-03-23T16:10:05+01:00
O 200 zł mniej czy więcej??????
nawet nie potrafisz przepisać zadania
dla więcej

x-zarabia kowalska
x-200 kowalski

12*(2x-200)=48 000
24x-2400=48 000
24x=50400
x=2100