Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:07:20+01:00
Średnica 8 cm więc promień 1/2 z 8=4
obwód rulonu 2xpix4=8x3,14=25,12 tyle potrzeba wstążki na sam rulon
25,12+20(na węzeł i kokardę)=45,12 cm
Wstążka powinna mieć długość 45,12 cm


Pomogłem?? Podziękuj
56 4 56
2009-10-28T18:08:13+01:00
P=2r
r=8:2=4
2pi*r=8*pi~25,132
25,132+20=45,132cm

Odp:potrzeba około 45cm wstążki
22 4 22
  • SDL
  • Rozwiązujący
2009-10-28T18:08:37+01:00
Dane:
d - 8cm
20cm + l - dł. wstążki

Szukane:
l-?

Rozwiązanie:
dπ=l
8π=l
l= 25,2
20+l=45,2

Odp: Potrzeba 45,2 cm wstążki.
17 4 17