Odpowiedzi

2009-10-28T18:09:45+01:00
To podwyższenie temperatury na danej planecie, skutkiem jest topnienie lodowców (co spowoduje podniesienie się poziomu mórz i oceanu, a te zaleją kontynenty), globalne ocieplenie, przsunięcie się stref klimatycznych, zwiększenie się opadów, i tyle chyba co wiem. ;d
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:11:46+01:00
Efekt cieplarniany to zwiększanie temperatury na Ziemi przez znajdujące się pod otoczką ozonową gazy cieplarniane. Jego zwiększenie może spowodować , że temperatura będzie rosła, by po kilkudziesięciu latach stopniały wszystkie lodowce, a na Ziemi byłoby tak gorąco, że nie dałoby się żyć .Miałam to ostatnio na chemii, więc na pewno dobrze.
4 4 4