Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:26:36+01:00
Dlatego gdy wdychamy powietrze to jest więcej tlenu.a gdy wdyczamy to w naszym organizmie tlen zamienia się w dwutlenek węgla i dwutlenku jest mniej.
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T19:11:52+01:00
W powietrzu wdychanym jest więcej tlenu niż w wydychanym, ponieważ człowiek wykorzystuje tlen, do oddychania i trafia od do komórek. I odwrotnie, w powietrzy wdychanym jest mniej dwutlenku węgla niż w wydychanym, ponieważ ciało człowieka nie akceptuje obecności CO3 w komórkach, dlatego też go wydychamy najwiecej ile się da za jednym razem.
3 3 3