Odpowiedzi

2010-03-23T16:10:58+01:00
Zawiadomienie

Samorząd Uczniowski zawiadamia, że w dniu 26.03.2010roku o godzinie 15.30. w Domie Kultury w (gdzie chcesz) odbędzie się wystawa obrazów Jana Matejki.
Przewodniczący Samorządu
Uczniowskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:13:43+01:00
ZAWIADOMIENIE


Zawiadamia się, że dnia 29 marca br. o godz.14:00 w restauracji ,,Klisza" w Krakowie odbędzie się wystawa obrazów słynnego malarza - Jana Matejki.Czeka Cię wiele atrakcji!Przyjdź, a nie będziesz żałował !


Organizatorzy:
właściciel restauracji
dyrektor muzeum ,,Krakus"

Kraków,dn.20.03.2010r.
1 5 1