Odpowiedzi

2010-03-23T16:13:44+01:00
-fosforan(V) potasu - K3PO4
-węglan żelaza(III) - Fe2(CO3)3
-siarczan(IV) żelaza(III) - Fe2(SO3)3
-azotan ołowiu(VI) - Pb(NO3)6
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:23:01+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
-fosforan(V) potasu--------------K3PO4
-węglan żelaza(III)---------------Fe2(CO3)3
-siarczan(IV) żelaza(III)---------Fe2(SO3)3
-azotan ołowiu(IV)--------------Pb(NO3)4
-azotan ołowiu(II)---------------Pb(NO3)2
Napisałem 2 wersje dla ołowiu
Ołów może być albo (II) albo (IV) wartościowy, na pewno nie (VI)
8 5 8