Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:12:55+01:00
Dana jest funkcja f określona wzorem f(x)= -2x+4. Przedział, w którym wartości tej funkcji są ujemne, to:

-2x +4<0 =>-2x <-4 => -x<-2 => x>2

Wartości tej funkcji są ujemne dla x>2

Pomogłem?? Podziękuj
1 5 1
2009-10-28T18:15:23+01:00
-2x+4<0
2x>4
x>2


Wartosci funkcji sa ujemne dla x>2.
2009-10-28T18:15:38+01:00
- 2x + 4 < 0
- 2x < - 4
2x > 4
x > 2