Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T16:14:16+01:00
Człowiek nie powinien niszczyć przyrody, ponieważ niszczy tym samym swoje środowisko.


2 . Jest dziś taka piękna pogoda, więc wyjdźmy na spacer. Dzięki temu będziemy zdrowsi i silniejsi. Będziemy mogli także podziwiać piękno przyrody.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:20:10+01:00
Człowiek nie powinien niszczyć przyrody, ponieważ w ten sposób nie dość, ze krzywdzi siebie to jeszcze innych; a każdy z nas chciałby żyć w czystym, zadbanym środowisko.

Wychodzenie na spacer przy dzisiejszej pogodzie jest bardzo dobrym pomysłem. Każdy z nas dotlenia swój organizm, dzięki czemu ma się lepszy humor i nauka lepiej wchodzi do głowy. Poza tym to świetny pomysł na spędzenie czasu z przyjaciółmi lub spotkanie nowych ludzi. Podziwianie zieleni odpręża, a w dodatku obserwując otoczenie można się naprawdę wiele nauczyć o otaczającym nas świecie.
2 5 2
2010-03-23T16:22:25+01:00
Człowiek nie powinien niszczyć przyrody ponieważ powinien dbać o środowisko w którym żyje. Powinieneś bardzo często wychodzić na spacer dla ruchu. A także dotlenienia się oraz wypoczynku mózgu.
1 1 1