1.Model ziemi
2.Sposób przeniesienia siatki geograficznej na płaszczyznę
3.Mogą być satelitarne lub lotnicze
4.Obraz terenu w dużej skali który nie zawiera siatki kartograficznej
5.Czynność - uzgodnienie kierównków na mapie i w terenie

2

Odpowiedzi

2009-10-28T18:18:26+01:00
1. GLOBUS
2. SIATKA KARTOGRAFICZNA
3. LINIE
4. PLAN
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T20:50:03+01:00
1. GLOBUS
2. SIATKA KARTOGRAFICZNA
3. LINIE
4. MAPA
5. ORIENTACJA
5 4 5