Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:42:38+01:00
Pakistan: ogromny zamach w obliczu wizyty Clinton
Co najmniej 92 osoby zginęły, a ponad 200 zostało rannych w środę w wyniku eksplozji samochodu-pułapki na targowisku w Peszawarze na północnym zachodzie Pakistanu - poinformowały światowe agencje, powołując się na pakistańskie służby medyczne.Do szpitala przywieziono 92 zabitych i 217 rannych - z głównego szpitala w Peszawarze.Wśród ofiar śmiertelnych jest 19 kobiet i 11 dzieci. Wszyscy zabici to cywile. Lekarze apelują do wolontariuszy o krew dla ofiar ataku.Bilans zabitych i rannych może jeszcze wzrosnąć, gdyż wiele ludzi uwięzionych jest pod gruzami kramów i budynków położonych niedaleko targu, na którym doszło do ataku.To była olbrzymia eksplozja, którą było słychać prawie w całym mieście.Jak informuje AFP, w wyniku wybuchu powstał olbrzymi krater, który spowodował zawalenie się kilku budynków i wielu straganów na najbardziej uczęszczanym w Peszawarze bazarze Meena. Agencja Kyodo pisze o zawaleniu się ośmiu budynków. Według Kyodo, powołującej się na źródła pakistańskie, na targu eksplodował samochód ze 150 kg ładunków wybuchowych.Do eksplozji w Peszawarze doszło kilka godzin po przyjeździe do Islamabadu z trzydniową wizytą sekretarz stanu USA Hillary Clinton. Szefowa amerykańskiej dyplomacji potępiła "okrutny i brutalny zamach". Podkreśliła, że "Pakistan nie jest sam w walce z terroryzmem". Jej pakistański odpowiednik Makhdoom Shah Mehmood Qureshi zapewnił o determinacji swego kraju w walce z terroryzmem.
1 5 1
2009-10-28T20:16:07+01:00
Ww. tvn24.pl tam znajdziesz wszystko i z polski z e świata. polecam np. zamach w Afganistanie.
1 1 1