Prosze o pomoc

Krzyżacy to powieść..............
o tematyce ...................
Jej autorem jest....................., pisarz.......................

Uwazam ,ze najwiekszą wartoscią powieści są .....................






prosze o szybkie rozwiązanie :)

3

Odpowiedzi

2010-03-23T16:23:57+01:00
Historyczna
wojennej

Henryk Sienkiewicz


myśle że pomogłam:):):)
2010-03-23T16:24:39+01:00
historyczna
historycznej, sredniowiecznej, krzyżackiej ???
Henryk Sienkiewicz
pozytywizmu
opisy wyglądu i zachowan rycerzy polskich i krzyżackich w sredniowieczu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:26:03+01:00
Krzyżacy to powieść historyczna
Tematyką tej powieści jest zmaganie się Polaków z Krzyżakami.
Jej autorem jest Henryk Sienkiewicz, jeden z najwybitniejszych pisarzy.

uczy miłości do ojczyzny