Odpowiedzi

2010-03-23T16:31:48+01:00
Wykształcony, mądry, inteligentny, znający języki obce
uczciwy, szczery, sprawiedliwy, rzetelny, lojalny, tolarencyjny
stanowczy
działający w imię większości
reprezentacyjny
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:14:11+01:00
Cechy polityków, którymi powinni się kierować:
- Sprawiedliwy - nie powinien promować jakichś osób i olewać innych
- Uczciwy - Gdy polityk będzie uczciwy państwo będzie lepiej funkcjonować
- Praworządny - W swoich poczynaniach powinien kierować się prawem
- Przyjemny - Nie może zbywać i nie szanować ludzi
- Dobrze wyglądający - Bo w końcu nasz reprezentuje
- Inteligentny - Tylko inteligentny polityk może podejmować trafne decyzje
- Pomocny - Najlepiej jakby pomagał innym
- Stanowczy - Jego decyzje mają być niezmienne
- Wykształcony - ^^