Zadanie 1. Określ ( cyframi rzymskimi ) wiek podanych niżej dat.
a.395r.
b.966r.
c.1000r.
d.1410r.
e.1797r.

Zadanie 2.Rozwiąż.
1. Miejscowość w której w 1901 r. zorganizowano strajk szkolny.
2. Twierdza wybudowana w Warszawie miejsce straceń wielu Polaków.
3. Dowódca Legionów Polskich we Włoszech.
4. Organizowali je Polacy by odzyskać niepodległość.
5. Nadanie chłopom ziemi na własność.
6. Wynaradawianie ludności polskiej w zaborze rosyjskim.
7. Dobrowolne badź przymusowe opuszczanie kraju.

2

Odpowiedzi

2010-03-23T16:29:26+01:00
Zadanie 1.
a. IV w.
b. X w.
c. X w.
d. XV w.
e. XVIII w.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:30:50+01:00
Zadanie 1. Określ ( cyframi rzymskimi ) wiek podanych niżej dat.
a.395r. IV
b.966r. X
c.1000r. XI
d.1410r. XVI
e.1797r. XVIII

Zadanie 2.Rozwiąż.
1. Miejscowość
w której w 1901 r. zorganizowano strajk szkolny.

WE WRZEŚNI

2. Twierdza wybudowana w Warszawie miejsce straceń wielu Polaków.

Cytadela Warszawska

3. Dowódca Legionów Polskich we Włoszech.

Gen. Jan Henryk Dąbrowski

4. Organizowali je Polacy by odzyskać niepodległość.

Powstania

5. Nadanie chłopom ziemi na własność.

Uwłaszczenie Chłopów

6. Wynaradawianie ludności polskiej w zaborze rosyjskim.

Rusyfikacja

7. Dobrowolne badź przymusowe opuszczanie kraju.

Emigracja
3 5 3