Odpowiedzi

2010-03-23T16:28:23+01:00
Nie. bo to on wszystko stworzył...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:29:07+01:00
Bóg musiał istnieć bez świata początkowo, bo przecież kiedyś nie istniała ziemia, a twór pierwotny żył w chaosie, więc Bóg istniał, kiedy nie było Ziemi i obecność człowieka nie była konieczna. Stworzył jednak wszechświat oraz człowieka na swoje podobieństwo, aby uczynić swoje twory poddane ludziom.