Krzyżówka: 1.Patron żołdaków..... 2.Bogini-Ziemia....3.Przewodził Muzom...4.Dała Tezeuszowi miecz i kłębek nici...5.Ostatnia nadzieja marynarzy...6.Część podziemi przeznaczona dla niegodziwców...7.Najłagodniejsza z Bogiń...8.Najpotężniejszy z bogów...9.Bogowie wybrali sobie to miejsce na siedzibę...10.Władca podziemnego królestwa...11.Przyszłe matki błagały jąo pomoc...12Trzygłowy strażnik podziemi....13.Bogini zakochanych....14.Tytan przykuty do skały

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:27:41+01:00
1. Mikołaj z miry, ale nie jestem pewien.
2. Gaja
3. Apollon
4. Ariadna (nić ariadny)
5. Nie wiem ;/
6.Tartar
7.Demeter
8. Zeus
9. Olimp
10. Hades
11. Hera
12. Cerber
13. Afrodyta
14. Prometeusz
18 2 18
1 Ares
7 Hestia
ODP. WYRUSZ NA WOJNĘ ABY ZNISZCZYĆ POTĘŻNE IMPERIUM KREZUS POSŁUCHAŁ LECZ TO JEGO PAŃSTWO ZOSTAŁO ZNISZCZONE
2009-10-28T18:27:55+01:00
1. ------
2. Gaja
3. Apollo
4. Ariadna
5. Posejdon
6. Tartar
7. Demeter
8. Zeus
9. Olimp
10. Hades
11. Hera
12. Cerber
13. Afrodyta
14. Prometeusz
21 3 21