Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:24:32+01:00
Powietrze jest mieszaniną jednorodną gazów. Jest bezbarwne, nietoksyczne, bez smaku i zapachu, słabo rozpuszcza się w wodzie.
Powietrze jest substancją niezbędną do życia człowieka oraz większości organizmów na Ziemi. Jest konieczne do spalania, butwienia i wszelkich procesów utleniania. Ze skroplonego powietrza uzyskuje się : azot, tlen, gazy szlachetne. Powietrze wzbogacoe w tlen stosuje się do różnych procesów przemysłowych oraz do uzyskiwania wysokich temperatur
5 3 5
2009-10-28T18:25:45+01:00
Wykorzystywane jako nośnik energii
jako czynnik utleniający w procesach chemicznych
jako czynnik mieszający w przemianach chemicznych
2 3 2
2009-10-28T18:25:53+01:00
Potrzebne do spalania, butwienia, i procesów utleniania, jest potrzebne do niezbędnego życia człowieka i innych organizmów.
1 5 1