Odpowiedzi

2010-03-23T16:46:28+01:00
(miejscowość, data)

Szanowny dyrektorze i Komitecie rodzicielski!

Piszę, gdyż mamy palący problem związany z szafkami na książki. Jest to palący problem. Plecaki są zbyt ciężkie, dlatego ta sprawa nie może długo czekać.
Należy wziąć pod uwagę fakt, że chodzi tu o zdrowie uczniów.
Ponadto, jeśli szafki zostaną zakupione uczniowie nie będą już zapominać książek na lekcje i zawsze będą przygotowani.
Liczymy na zrozumienie, wsparcie i jak najszybszą odpowiedź.
Do naszej prośby przychylają się również nasi rodzice.
Pozostajemy z szacunkiem.
Uczniowie (tu nazwa szkoły)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:57:17+01:00



Szanowni państwo chcielibyśmy potwierdzić z przykrością iż meble w szkolnych klasach nie są w najlepszym stanie.W wielu miejscach są dziury ,które pan konserwator zakleja ,lecz na nic.Naszym zdaniem jest to palący problem.Ta sprawa jest bardzo poważna ,bo owe szfki mogą zrobic komuś krzywdę iż maja one około 20 lat.Zapewne wiele uczniów celowo je niszczyło ,ale musicie państwo zrzumieć dzisiejszą młodzież.Ich szaleństwa i humory.Ta sprawa jest niecierpiąca zwłoki.W trosce o nasze zdrowie powinni państwo zaspąsorować nowe meble.Bo w zwiąsku z nadmiernym obciązęniem nie jesteśmy w stanie kupić nowych mebli ponieważ nie mamy pieniędzy.Należy wziąść takżę pod uwagę to ,że szafki te psuja parkiet co może sie w przysłości wiązać z nowymi nie potzrebnymi kosztami.Ponadto dobre rozwiązanie pozwoliło by na lepsze czasy naszych klas.Więc zwracamy sie z gorącą prośba by zakupić potzrebne szafki.Liczymy na zrozumienie i wsparcie z państwa strony.Do prośby przychylają się nasi rodzice ,a przede wszystkim my uczniowie szkoły.Pozostajemy w szacunku.
Z poważaniem:

Uczniowie szkoły i rodzice.

to nie z neta więc liczę na naj
:)