Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:38:53+01:00
1.Nie był tam dobrze traktowany
2.Miał wroga ,najgorszego
3.Musiał żyć wśród ludzi
4.Został z dżungli wygnany
5. ...hmm Dalej nie wiem
1 5 1
2010-03-23T16:39:38+01:00
-chciał poznać nowy, nieznany mu świat
-chciał przeżyć przygodę
-chciał poznać nowych przyjaciół
-chciał zobaczyć jak żyje sie samemu poza domem
był ciekaw co jest poza wioską

Więcej nie wiem;:)Paa::)
1 5 1