Odpowiedzi

2010-03-23T16:49:25+01:00
Ludzie zrzeszają sie najczesciej z braku zainteresowania,ale nie tylko chcą poznać nowych ludzi...Moga tez zaczerpnąć wielu doświadczen:)
Wielu ludzi chce poprostu wesprzeć dana dziedzine.


Licze na naj:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:07:31+01:00
Ludzie zrzeszają się w różnych organizacjach po to by mieć większe prawa. Jednostka nie może sobie pozwolić na skuteczne działania a w grupie zawsze jest łatwiej osiągnąc jakiś cel. Organizacje mają większe możliwości...