Odpowiedzi

2010-03-23T16:51:52+01:00
Z/a=t/c -pomnożyć na krzyż
z*c=a*t /:c
z=at/c

b/z=4x/d
4xz=bd /:4x
z=bd/4x

x= a+b/z /*z
xz=a+b /:x
z=a+b/x

z²a=c /:a
z²=a/c
z=√(a/c)

z/a=b/z
z²=ab
z=√ab

z²+1/c=b/3 /*c
z²=cb/3-1
z=√(cb/3-1)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:57:12+01:00
Z/a=t/c
z*c=a*t /:c
z=at/c

b/z=4x/d
4xz=bd /:4x
z=bd/4x

x= a+b/z /*z
xz=a+b /:x
z=a+b/x

z²a=c /:a
z²=a/c
z=√(a/c)

z/a=b/z
z²=ab
z=√ab

z²+1/c=b/3 /*c
z²=cb/3-1
z=√(cb/3-1)