Odpowiedzi

2010-03-23T16:45:41+01:00
Ja na Twoim miejscu narysowałabym kogoś kto jest dla Ciebie ważny (bo taka osoba mi sie z aniołem kojarzy) i dorysowała tej osobie skrzydła anioła. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:45:52+01:00
Narysuj siebie, jakąś dziewczynkę nad przepaścią, na której brzegu jest napis " rozpacz". Za tą małą narysuj jasnymi kolorami postać trzymającą dziecko za ramiona. W tle niech będą żonkile jako symbol nadziei, a reszta niech będzie Twoim pomysłem ;]
2010-03-23T16:58:02+01:00
Możesz narysować swoich rodziców lub opiekunów czy dziadków, nieważne ważne jest to, że to takie osoby cię chronią jak anioły. I do tego możesz narysować jakąś scenkę w której cię chronią.