Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:25:14+01:00
W zagłębieniu Ruhry znajdują się jedne z największych na świecie złóż węgla kamiennego, soli kamiennej, rudy cynku i ołowiu. Dobrze rozwinięty przemysł: ciężki (hutnictwo żelaza i stali, metali nieżelaznych), zbrojeniowy, chemiczny(głównie petrochemiczny i kosmetyczny), elektroniczny, środków transportu, włókienniczy, spożywczy.
1 4 1
2009-10-28T18:36:15+01:00
-odpowiednia liczba wykfalifikowanych pracowników
-silne zaplecze naukowo badawcze
--złoża surowców mineralnych(węgla kamiennego,soli kamiennej, rudy cynku i ołowiu)
2 1 2