Odpowiedzi

2010-03-23T16:46:10+01:00
Miałam to samo .Najlepiej połozyć na parapet tak , aby ta woda co tam jest żeby odparowała . Ja tak zrobiłam i dobrze wyszło . ; )
2010-03-23T16:48:38+01:00
Wsyp dużo soli do ciepłej wody, odstaw na parapet i to wystarczy;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:48:51+01:00
Mialam to doswiadczenie.
moje krysztalki zrobily sie duze gdy trzymalam je w najcieplejszym miejscu w domu . .

Ale nie takim letnim tylko takim ze mozna chodzic w krutkim rekawku ...




Ja trzymalam w cieplym i mi wyszlo

pozdrawiam.