Odpowiedzi

2010-03-23T16:46:59+01:00
Ojczyzny nie jest kochać łatwo...ponieważ prezydent lub ktos inny robią np takie rzeczy które nam sie nie podobaja muszą być zgodne z prawem. :)) mam nadzieje że dobrzee:]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:50:53+01:00
Ok to co mi wpadnie do głowy napiszę :D
więc :d

nie łatwo jest kochać swoją ojczyznę.
Coraz mniej jest prawdziwych patriotów.
Ludzie wyjeżdzają w pogoni za pieniądzem do innych krajów
Ludziom coraz częsciej obsypywani są ze strony mediów wszelkimi negatywnymi cechami naszego kraju.
Jeśli człowiek chce pokochac ojczyznę to musi znać jej wszelkie obyczaje , tradycje .
Musi ją dogłębnie zrozumiec by móc poczuć że ją kocha .
Prawdziwy patriota kocha swoją ojczyznę bez względu na wszystko.
Według mnie przykladem osoby , która bardzo kochałą ojczyznę był Tadeusz Kościuszko, chciał nie dopuścic do podpisania traktatu rozbiorowe Polski i położył się w drzwiach wejsciowych do sali w której trwało podpisywanie tego dokumentu. był to wielki czyn z jego strony.


wiecej chyba nic nie wymyslę . mam nadzieję ze kilka argumentów ci sie przyda
2 5 2