Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:28:13+01:00
Wszechmogący Boże
Sprawco życia na ziemi..
Obdarz mnie życiem wiecznym
abym mógł udowodnić
iż Bóg zawsze ma rację i
obietnicę wypełnia
Pokornie cię o to prosimy ...

Wiem ze bez sensu xdd
ale jestem w podstawówce ^^
1 5 1
2009-10-28T18:29:14+01:00
Wszechmogący, Wieczny Boże! Bardzo Cię prosimy o życie wieczne! Obiecujemy, że będziemy starać się być lepszymi, spełniać dobre uczynki i modlić się do Ciebie! Panie Boże wysłuchaj modlitwy swoich pokornych dzieci i racz nam udzielić przebaczenia grzechów i daj nam życie wieczne.
Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen

1 5 1
2009-10-28T19:55:22+01:00
Boże łaskawy i miłosierny
Proszę obdarz mnie życiem wiecznym
Bym mógł cieszyć się razem z Tobą i
Pokazać światu jakich cudów może dokonać
sprawca życia i ziemi

Ciebie prosimy... ;P
1 5 1