Czas will/ won't
1. Clare..... ( get) good marks if she...... ( work) hard.
2. If I ..... ( have) time, I ........( do) some revision this evening.
3. If they ...... (play) well, they ....... (win).
4. Susan ..... (buy) a lot of things, if she .... (have) money.
5. They...... (fail) the exams, if they ..... (not do) enough revision.
Chodzi o wpisanie czasowników w odpowiedniej formie oraz przetłumaczenie całych zdań

thx ;d

2

Odpowiedzi

2010-03-23T16:53:08+01:00
1.will get, work
2.have, will do
3.play, will won
4.will buy,has
5.will fail, don't do
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:53:08+01:00
1. ...will get...works... .
2. ...have ... will do ... .
3. ... play ... will win.
4. ... will buy ... has ... .
5. ... will fail ... don`t do ... .

1.Clare będzie miała dobre oceny, jeśli bezie ciężko pracować.
2.Jeśli będę miał czas, to zrobie powtórkę dziś wieczorem.
3.Jeśli oni będą grali dobrze, to wygrają.
4.Susan kupi dużo rzeczy, jeśli ma pieniądze.
5.Oni obleją egzamin, jeśli nie zrobią wystarczającej powtórki. :)