Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:55:07+01:00
Zdanie to oznacza że człowiek przeszedł meamorfoze zmienił swoje posępowanie i sosunek do wielu rzeczy .Osoba taka może tak bardzo ulec zmianie iż po jej zahowaniu można dosrzec w niej zupełnie inną osobę
przemiana ta może się dokonac np w stosunku do przynalkeżności narodowej danej osoby . Człowiek po przemianie może sa się pariotą w przeciwienswie o pogłądów z przed przemiany
2010-03-23T17:15:43+01:00
Przemiana wewnętrzna ludzi oznacza metamorfozę czyli zmiana charakteru i naszego postępowania.Po przemianie stajemy się całkiem innymi ludżmi.
Najczęściej ludzie zmieniają się na lepsze lecz częstozmieniamy się przez to że wpadliśmy w złe towarzystwo.