Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:49:10+01:00
- podworowe -> od domów
- Powóz- obowiązek dostarczania środków transportu (koni, wołów, wozów) panującemu ' i jego urzędnikom w czasie podróży dla przewożenia rzeczy książęcych.
-Przesieka- obowiązek udziału przy urządzaniu przeszkód w lasach z pościnanych drzew dla powstrzymania nieprzyjaciela
-Narzaz- danina na rzecz księcia, uiszczana w nierogaciźnie, czasem też w bydle i owcach
5 4 5
2010-03-23T16:50:17+01:00
- danina
-dziesięcina
- pańszczyzna:)
4 4 4