Odpowiedzi

2010-03-23T16:50:34+01:00
Modle się razem z nimi chodzę z nimi do kościola
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:51:27+01:00
Jestem misjonarzem dla rodzeństwa, gdy troszczę się o jego potrzeby., gdy pomagam mu rozwiązywać różne problemy życiowe, gdy wspieram go w ciężkim chwilach, gdy przebywam z nim, pocieszam, okazuje swoją miłość względem niego, ale także przez to gdy modlę się razem z rodzeństwem, a nade wszystko gdy uczę modlitwy i rozważania Słowa Bożego.
4 3 4