Odpowiedzi

2010-03-23T17:04:03+01:00
9+2+6+8+2+x
x=9
9+2+6+8+2+9=36
36/12=3
1 5 1
2010-03-23T17:11:07+01:00
Liczba jest podzielna przez 12 jeżeli dzieli się przez 3 i 4.

Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr jest podzielna przez 3.

Liczba jest podzielna przez 4, jeżeli jej dwie ostatnie cyfry tworzą liczbę podzielną przez 4 lub są zerami.

92682x

9+2+6+8+2+x(0)=27
27 jest podzielne przez 3.
20 jest podzielne przez 4.
Liczba 926820 jest podzielna przez 12.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:13:35+01:00
77235
-----------
92682x :12
-84
-------
=86
-84
-----
=28
-24
-----
=42
-36
------
=60
-60

x = 0