Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:54:57+01:00
Gatunkami filmów, które są moimi ulubionymi są : komedie, filmy sensacyjne oraz horrory. Komedie, ponieważ bardzo lubię się śmiać, a dobra komedia zawsze jest na miejscu. Filmy sensacyjne, ponieważ akcja niektórych jest wprost fenomenalna! Horrory, ponieważ zachwycaja mnie te emocje, strach, dreszczyk emocji. jeżeli ogląda się je w kinie mozna się poczuc jakbysmy sami tam byli.
42 4 42
dziękuje za zadanie domowe z karty pracu z języka polskiego
pracy
2010-03-23T16:56:56+01:00
Gatunek filmu, który oglądam to gatunek: komedia. Dlaczego? ponieważ jest najzabawniejsza, ma w sobie dużo ciekawych scen, które wciągają i zawsze jestem ciekawa co będzie dalej, a najczęściej kończy się szczęśliwie. Jest również jednym z najbardziej odpowiadającym gatunkiem filmu, który odpowiada każdemu.
5 4 5