Odpowiedzi

2010-03-23T16:53:10+01:00
Pisarz miał na mysli, że aby pisać, na początku należy doświadczyc wielu uczuć, aby wcielić sie w bohatera. Bez naszych doswiadczeń trudów, książka byłaby idealna, a w każdym zwyciu są wzloty i upadki.
2010-03-23T16:56:11+01:00
'żeby pisać trzeba najpierw żyć' to znaczy, że trzeba żyć pełnią życia, aby móc pisać wiersze. Pisarz był pilotem i miał za sobą wiele doświadczeń związanych z życiem. Dlatego zaczął pisać wiersze. Jest to oczywiście napisane w przenośni ('żeby pisać..').


będzie? ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:57:46+01:00
Hej
Książka Antoinego to jedna z najpiękniejszycj ksiązek zawierająca wiele życiowych przysłow...:)
,,żeby pisać, trzeba najpierw żyć''.
To jednen z przykładowych zdań autora. Autor mowi nam ze nie mozemy pisac oczymś czego nie przezylismy, co nas nigdy nie spodklo. Tylko wtedy gdi cos przezyjemy i bedziemy pisac z calego serca bedzie to piekne, wszyscy beda czytac z zaciekawieniem ....
""Pisząc powinniśmy wiedziec o czy m piszemy"" :)
1 5 1