Opisz w 2-3 zdaniach sytuację w wierszu Juliana Tuwima pod tytułem ,,Ptak".

Na gałązce usiadł ptak:
Zaszczebiotał, zatrzepotał,
Ostry dzióbek w piórka otarł,
Rozkołysał cały krzak.

Potem z świrem frunął w lot!
A gałązka rozhuśtana
Jeszcze drży, uradowana,
Że ją tak rozpląsał trzpiot.


Pomożecie ?-!
z góry dziękować.. ; )

2

Odpowiedzi

2010-03-23T16:55:21+01:00
Ten wiersz bardzo mnie zaciekawił,jest w nim dużo pogodnych rzeczy.Ma dużo rymowanek ,które przyjemnie się czyta.



Daj naj;PLISS
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:55:38+01:00
Wiersz mówi o tym , że ptak w pewnym momencie usiadł na gałęzi, zaczął śpiewać i skakać na gałęzi . W końcu ptak odlatuje , a gałązka dalej drży .

1 5 1