Odpowiedzi

2010-03-23T16:54:38+01:00
Módlmy się za osobę która mnie skrzywdziła aby nikomu innemu już tego nie zrobił Wybaczyłem jej ponieważ pan Bóg nakazał to!
130 4 130
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T16:55:21+01:00
Boże, pobłogosław osobę , która mnie skrzywdziła. Wybaczam jej i proszę i byś ty jej wybaczył. Niech duch święty czuwa przy niej w dzień i w nocy i niech będzie szczęśliwa/wy.
Amen.
108 4 108