Odpowiedzi

2009-10-28T18:32:07+01:00
Moim zdaniem w życiu najważniejsza jest przyjaźń, ponieważ tak naprawdę miłość nie zawsze musi być idealna, a szukanie jej na siłę przynosi nie zawsze dobre efekty. Za to przyjaźń można spotkać gdziekolwiek, nawet w najgorszej sytuacji. Przyjaciół można mieć kilku, a do tego nie ma się wobec nich żadnych zobowiązań, jeśli chodzi o zazdrość o inną osobę, to tego tu nie ma, jeśli przyjaźń jest prawdziwa. Za to miłość jest nieubłagana. Zakochać możesz się w nieodpowiedniej osobie, ale oszalejesz na jej punkcie tak bardzo, że zrobisz dla tej osoby wszystko, a ona tylko cię wykorzysta. Za to przyjaźń wybieramy samemu, czy chcemy się z kimś przyjaźnić czy nie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T18:38:08+01:00
Uważam , że ważniejsza jest przyjaźń . Najczęściej miłość bywa nie do końca szczera zaufana oraz prwidziwa.Przyjaciel pomoże ci gdy będziesz tego potrzebował.Przyjaciela nie musisz wybrać jako tego jedynego i nie wiąże się z tym okres czasu.Jeżeli spotkasz kogoś kogo bardzo lubisz nie musisz składać żadnej obietnicy , że będziesz się z nim przyjaźnił aż do końca zycia. Przyjaciel najczęściel bardziej się spprawdza.Po za tym często miłość tworzy się przez wielką przyjaźń.