Odpowiedzi

2009-10-28T18:31:03+01:00
1.Nikodem był faryzeuszem, jednym z wielkich przywódców religijnych swych czasów.
2. On uczony musi pytać o drogę - jest upokorzony tą sytuacją. Staje jak ebrak wobec Jezusa. ...
3. 0 Jezus tak mu odpowiedział: "Ty jesteś nauczycielem Izraela" .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:35:43+01:00
1. Nikodem był faryzeuszem,jednym z przywódcó religijnych
2.Pytał się o to jak można na nowo się narodzic a dokładnie narodzenie Ducha Świętego
3.,,Godne wiary jest to, co mówię do ciebie. Jeśli ktoś nie zostanie zrodzony z wody i z Ducha, nie może wejść do Królestwa Boga''
3 2 3
2009-10-28T19:47:40+01:00
Nikodem był faryzeuszem, jednym z wielkich przywódców religijnych swych czasów.

Nikodem nie rozumiał co mówił Jezus i zapytał:
"Ale jak człowiek miałby się ponownie narodzić ,czyż może powtórnie wejść do łona swej matki"?

"Ten jest moim Synem umiłowanym który ma moje uznanie".
1 2 1