Odpowiedzi

2010-03-23T16:59:10+01:00
Mianem Ziemi Świętej nazywamy tereny,na ktorych urodzil sie i żył Jezus.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:00:42+01:00
Ziemia Święta jest to termin pochodzący z Biblii ,właśnie głównie oznaczający Izrael i Palestynę czyli miejsca rozgrywające się w Starym oraz Nowym Testamencie. Termin używany głównie przez chrześcijan ,ale także w judaizmie i islamie. Ziemia Święta jest także miejsce licznych pielgrzymek od starożytnych do współczesnych czasów.