Odpowiedzi

2010-03-23T17:01:39+01:00
2010-03-23T17:02:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:09:53+01:00
Liczymy ilość parzystych:
na pierwszym miejscu może być tylko 1 na drugim miejscu mogą być wszystkie cyfry a na trzecim 0,2,4,6 lub 8 czyli 5 możliwości.
1*10*5=50

ilość parzystych: Tyle samo ponieważ na trzecim miejscu mamy możliwe 1,3,5,7 lub 9 czyli też 5 możliwości.

ODP: PARZYSTYCH JEST TYLE SAMO CO NIEPARZYSTYCH PO 50
22 4 22