Odpowiedzi

2010-03-23T17:01:32+01:00
Na kanapie przed tv, siedzi telewidz ;p
Zaczęły się właśnie teleferie ! ;D
5 3 5
2010-03-23T17:01:56+01:00

Dziś przed telewizorami było dużo telewidzów.
Kolega nie wiedział co znaczy teleferie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:02:05+01:00
Wieczorne wiadomości ogląda wielu telewidzów.
Dobranockę ogląda zazwycaj najmłodszy telewidz.

Lubie rano oglądać w telewizji teleferie.
Teleferie to bardzo ciekawy program.
5 4 5