Potrzebuję pomocy w przeprowadzeniu ankiety na temat marzeń.

Najlepiej jakby odpowiadały osoby dorosłe, albo powyżej 16 lat. ; ddd
Ale każda odpowiedź się liczy.
Wypowiedź którą wybiorę wynagrodzę !


Tu macie pytania
1.Jakie było twoje największe marzenie z dzieciństwa ?
2.Jak wpływają niesprzyjające warunki?(brak pieniędzy, czasu, możliwości) na realizację twoich marzeń ?
3.Jakie jest twoje niespełnione marzenie ?
4.Czy żałujesz wyboru, jednego marzenia kosztem drugiego ?
5.Co jest dla Ciebie najważniejsze ?
-kariera/ praca zawodowa
-rodzina
-marzenia
-inne(jakie ?)
6.Co sądzisz o roli marzeń w życiu człowieka ?

3

Odpowiedzi

2010-03-23T17:08:42+01:00
1.Jakie było twoje największe marzenie z dzieciństwa ?
Stać się sławną, niezależna kobietą, wtedy mówiłam tak: "Będę jak Doda, będę zachwycać !" xdd
2.Jak wpływają niesprzyjające warunki?(brak pieniędzy, czasu, możliwości) na realizację twoich marzeń ?
Brak odwagi, pieniędzy i sprzeciw rodziców na mówienie w prost.
3.Jakie jest twoje niespełnione marzenie ?
Dostanie mp3, zaraz po tym jak weszły na rynek ;]
4.Czy żałujesz wyboru, jednego marzenia kosztem drugiego ?
Nie, decydując sie na jedno zmieniłam bieg mojego życia.
5.Co jest dla Ciebie najważniejsze ?
-kariera/ praca zawodowa
-rodzina <- to
-marzenia <-to
-inne(jakie ?)
6.Co sądzisz o roli marzeń w życiu człowieka ?
Są bardzo ważne. Dzięi nim zmieniamy życie, a jeżeli ich nie spełnimy odczuwamy nowe zeczy- nawet radość z tego co mamy.
2010-03-23T17:10:21+01:00
1. Chciałam projektować sukienki dla lalek barbie. :D
2. W jakimś stopniu na pewno zniechęcają do dalszego działania. Jednakże nie warto się poddawać i wytrwale dążyć do realizacji marzeń.
3. Skok na bungee
4. Absolutnie nie.
5. Rodzina
6. Marzenia są ważne w życiu każdego człowieka. Dzięki nim jesteśmy (przynajmniej ja) bardziej otwarta na świat. Nigdy nie wiadomo, czy kiedyś się spełnią, więc warto nimi żyć i może w końcu los się do nas uśmiechnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:13:23+01:00
1. Moim największym marzeniem z dzieciństwa było zostanie archeologiem.
2. Przez niesprzyjające warunki nie jestem w stanie spełnić mojego marzenia. Brak pieniędzy lub czasu powodują, że muszę z niego zrezygnować.
3. Moim niespełnionym marzeniem jest zostanie archeologiem.
4. Nie, nie żałuję. Każde, jakie mamy marzenie jest piękne. To zależy od tego, na którym nam najbardziej zależy.
5. Wg. mnie najważniejsze jest dążenie do wybranego celu w życiu i pasje z tym związane.
6. Marzenia są potrzebne każdemu człowiekowi. Mówią o tym, co chcemy w życiu osiągnąć i jaki znajdujemy sens naszego istnienia. Człowiek bez marzeń pasożytuje na innych.