Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T17:15:47+01:00
Sprzedam komputer marki LITEON - rok produkcji 2006 - stan dobry .
Monitor + myszka + klawiatura GRATIS ! Cena do uzgodnienia . Więcej pon numerem telefonu 887776665 .




SAŁATKA : '' OWOCOWY PUCHAR "

Składniki : jogurt naturalny
mandarynka
garść malin
rodzynki
orzechy laskowe
banan


Sposób przyrządzenia :
wszystko dokładnie umyć . Do jogurtu naturalnego dodać poszczególne składniki pokrojone w kostkę ( z wyjątkiem mandarynek ) . Wcześniej natomiast zmiksować orzechy , które trzeba dodać do sałatki . Smacznego ;)
2 5 2
2010-03-23T17:19:40+01:00
Ogłoszenie

Sprzedam telefon komórkowy Nokia 6300 w niemal idealnym stanie wizualnym ,minimalne ślady użytku. W skład telefonu wchodzi : telefon ,ładowarka ,nowa obudowa ,bateria ,pudełko ,karta pamięci 2GB ,płyta CD ,zestaw słuchawkowy oraz polska instrukcja obsługi. Telefon za jedyne 150 zł!

O kontakt proszę pod numer 673640502



Sałatka wiosenna

Składniki
4 jajka
pęczek zielonej cebulki
pęczek rzodkiewek
4 małe pomidorki
2-3 łyżki majonezu

Sposób przyrządzenia:
Ugotowane na twardo jajka pokroić w drobne kosteczki tak samo jak pomidorki. Dodać pokrojony szczypiorek, i pokrajane w kołeczka rzodkiewki oraz cebulkę. Wszystko to wymieszaj z majonezem, dodaj szczyptę soli oraz pieprzu do smaku i gotowe.

Smacznego!
1 5 1