ZSRR zapisane rosyjskim alfabetem brzmi CCCP ..
Polacy, nielubiący Rosjan stworzyli sobie własne, obraźliwe rozwinięcie skrótu CCCP .. jakie to rozwinięcie? podobno jeszcze 20 lat temu mój historyk za zadanie tej pracy domowej poszedłby do więzienia.. więc to musi być na maxa obraźliwe..
bardzo proszę .)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T18:34:50+01:00

CCCP = Cep Cepa Cepem Pogania

Pozdrawiam :)
2 4 2
2009-10-28T18:37:34+01:00